عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
زندگی
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید :15635
تعداد کل یاداشته ها : 7
103/1/10
3:47 ص
173242
مشخصات مدیروبلاگ
 
ارمان نصر[467]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
عشق[5]
پیوند دوستان
 
مـــــــــبـــــلِّـــــغ اســـــلــــام بلوچستان ►▌ استان قدس ▌ ◄ پرپر ..:.:.سانازیا..:.:. بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams آوای قلبها... ققنوس... .: شهر عشق :. هر چی بخوای ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ دلـتنگـ هشـیگـــــــــی تبسمـــــیـ بهـ ناچار سایت روستای چشام (Chesham.ir) من.تو.خدا جزتو Manna Deltangi زیبا ترین وبلاگ Just for fun جیغ بنفش در ساعت 25 شورای دانش آموزی شهرستان تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم گروه اینترنتی جرقه ایرانی I AM WHAT I AM دلتنگـــــــــــــــ همه شمـــــــــــــــــــا.... یه کم فکر کنیم...! شخصی نــــــا کجــــــا آبـــــــاد دل مــــن ... من و تنهایی و وبلاگ عرفان وادب کلبه ی عشق YAS  از همه جا از همه رنگ نبض شاهتور ماه مهربان من تنهاترین باران رویای آشنا ♥ ♥ ♥ رز شیشه ای♥ ♥ ♥ جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود 32- username and password nod 32 برترین موبایل های دنیا ***رویا*** متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی Rikhtegari.ir دلنوشته های یه عاشق! بی تو میمیرم... delshekasteh همه چی ❤خاکســـــــتر عشـــق❤ عاشق باش و کوچک چون عشق میداند ایین بزرگ کردنت را ASIAN MARADONA آموزش تست زدن کنکور vagte raftan fall in love احساس ابری فقط ما وبلاگ هواداران محسن یگانه بهشت گم شده بی هم نفس ...دختر روستا... عشقی نوجوونی از خودتون عکس میخوای کلیک کن بدو بیا !!!! عشق منی!!! عشق اول11 فانوس ...DaYs Without You به نام آنکه مسی را آفرید تا رونالدو بی سرور نماند... آرایشگری و زیبایی و بهداشت پوست دختر شرقی کتاب خوان Justin & Selena Fans سکوت شبانه سه ثانیه سکوت تا شقایق هست!! پری دریایی عشقی جوجو مفهوم عشق فـــــــــــــــانی تایم اشک های شبانه پسران بد عشق بهزاد وفرزانه شهرآشوب دختر ایران پاک تر از فرشته* سلنا و دمی و مایلی از سیر تا پیاز بازیگران و خواننده های ایران دهکده عشق روز های زندگی اینجا،آنجا،همه جا sindrela ミ★ミسکوت غمミ★ミ سلی و جاسی جووووووووووووون مفهوم عشق شبهای مسکو هر چی بخوای اتاق دلتنگی JUST دلتنگی عاشقانه ها شخصی دوستانه نیروی هوایی دلتا ( آشنایی با جنگنده های روز دنیا ) طلوع دوستی درس نو عشق طلاست wanted دختری به سوی آسمان من هیچم شخصی بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری، ورزشی رایانه ای سکوت عروسک فقط خواننده ها وبازیگران ایرانی داداشی ღ ஜ ۩ دود ِ سیــــ ـ ـ ـ ـگار ۩ஜ زنگ تفریح طرفداران سریال های زیبا دانستنی های حقوقی یک خنده ی رومانتیک/بایه وبلاگ آنتیک رهایم کن....بگذار آزاد باشم ____نازیانه_____ تینا یک عاشقانه ی ساده برای من......
عشق
عشق

بی چتر بیا

از کوچه پس کوچه های خیالم که میگذری

عطر نفسهایت

 خاطراتم را سوق میدهد

حوالی باران

و

باران

حقیقت صریحیست از زبان ابر

پس

بی چتر بیا

که من

بی چتر آمده را دوست تر دارم

 


91/4/30::: 2:49 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ...
+ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ اقا دمه پرسپولیس گرم...اما دمه ملوان بیشتر گرم که روی این ابیها را کم کرد.....
+ من اینجاممممممممممممممممممممممم پیدام کردییییییییییییییییییییی
+ من که چیزی پیدا نکردم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ پس کجایی تو.؟مارا گرفتی جودی.؟
+ سلاااااااااااااااااام
+ غزل میخوای بترکونیا
+ آنچه شود آرزویی است که خود خواستیم.
+ گاهی سکوت فریاد معرفت است.گرچه ساکتیم ولی به یاده همه هستیم.